L’Agència Espacial Espanyola (AEE) ha obert el procés d’inscripció per participar en la jornada “Rumbo a la misión a Encélado (L4) de la ESA”, que tindrà lloc el 10 de juliol de 2026 al Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, situat al P.º de la Castellana 162, Madrid.
La trobada té com a objectiu reunir els principals actors públics i privats implicats en la missió L4 de l’Agència Espacial Europea (ESA), amb especial atenció a la coordinació i visibilitat de la contribució espanyola dins del programa.
Durant la jornada es presentaran els principals aspectes de la missió, així com les oportunitats associades, generant un espai d’intercanvi d’informació, alineament estratègic i reforç de la col·laboració entre entitats nacionals, tant actuals com potencials futurs participants.
Inscripció: Enllaç al formulari d’inscripció
Més detalls: Veure més detalls al web de l’AEE